četrtek, 7. marec 2013

zig zag gospodične



Ljubke in barvite Zig zag gospodične so povsem nove in sveže
 100 % Suzi broške. 
Damice so si lase spele v figo, si okrog vratu nadele pentljo in se počasi odpravljajo na Fair Art sejem.

S to ljubko in pisano družbo nam bo zagotovo prav lepo in upam, da bomo skupaj priklicale tudi že tako težko pričakovano pomlad :)










Zig - Zag gospodično ( akril na les)  menjam za 15€



.







4 komentarji:

  1. HEy! Ker rada prebiram tvoj blog, sem te izbrala za Liebster award =)

    http://itislovelyfood.blogspot.com/2013/03/bonboncek-me-yesterday-with-this-move.html

    Neja

    OdgovoriIzbriši
  2. Živjo,
    zelo zanimiv, vesel, ustvarjalen blog. In tvoje gospodične so res super :)
    Lepo pozdravljena

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojca, hvala :)

    Neja, hi hi sem vesela, da si m izbrala :) Hvala :)

    Čarovnije, me veseli, da so ti moja ustvarjanja všeč :)

    OdgovoriIzbriši