petek, 16. avgust 2013

100% Suzi v časopisu Delo / KUlt


Nikoli... ampak res nikoli si ne bi mislila, da bom objavljena v reviji 
Delo oz. KUltu...ta zaresnem časopisu ;)

Zelo, zelo, zelo, zelooooo sem vesela in ta petek je zame nekaj posebnega :)

Hvala novinarki Smilji Štraus za lepe besede  ♥




 




100% vesela... pa tudi malo važna :)

.



17 komentarjev:

  1. Bodi važna na fuuuulllll :) Ponosna, da te tako mejčkeno poznam :) Vesela zate.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dve uri nazaj sem "te" prebrala. Res lepo napisano. Kar bodi važna in vesela. Ti privoščim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke!!!! In kako pravi naslov! Kar važi se! Daleč naokoli!
    Jutri se odtihotapim k tastu da se poglobim:) v vsebino.
    Neizmerno vesela zate!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he hvala Sabina :)zelo sem vesela, ker se veselite z menoj :)

      Izbriši
  4. Naslov pove vse. Vse čestitke. Prav je, da si 100% vesela, potrudi se, da boš še 100% važna. Zaslužiš si.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Martina :) He he tudi meni se zdi, da je že v naslovu vse zajeto :)

      Izbriši
  5. Odusevljena sam lepotom ,bojama i decijom iskrenoscu u tvojim crtezima.:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Drago mi je da ti se sviđa moj rad.

      Izbriši
  6. Suzi, fenomenalno! Jst' nisem čisto nič presenečena, si ustvarjalka z velikim U! Vesela zate, ponosna nate <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Prebrala...in Suzi, za vse to si lahko hvaležna in ponosna samo nase in na vso svojo 100%-ost... Pozdravček... :)

    OdgovoriIzbriši