sobota, 17. december 2011

100% Suzi v reviji Anja

Jupiii, že tretjič sem objavljena v reviji in sicer v Anji :)

♥♥♥


♥♥♥


Špela...hvala ♥♥♥ :)

.

8 komentarjev:

  1. Bravooooooooo, Suzi!
    Še več takšnih objav in zadovoljnih kupcev!:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke, sem pa to opazila že v petek, ko je revija prikorakala v kaslc:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvalaaaa :) Biljana ja sej bi mogla objavit že v petek, pa smo mal proslavili objavo, tako da se ni izšlo ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem zadnjič imela tvojo (mislim mojo :) beležko na mizi, pa reče ena sošolka "O, to je pa una, k je bla v Anji!" :) Se mi zdi, da ratuješ res vedno bolj prepoznavna, vsaj glede na to, koliko sošolk zadnje čase ve, da gre za tebe, ko vidjo beležko :) Keep up the good work!

    OdgovoriIzbriši
  5. Barbara... :) to je pa lepo ˝slišat˝ ...počasi se daleč pride ;) Hvala...bom pridna še naprej :)

    OdgovoriIzbriši