sreda, 6. marec 2013

nove Zig - Zag broške

Z veseljem vam predstavljam nove 100% Suzi Zig - Zag  pomladne ptice.

Idejo za poslikavo sem dobila pri Sketch.inc, 
saj sem se na prvi pogled zaljubila v njihove broške in sem hotela nekaj podobnega poskusiti tudi sama.
 Kaj menite, so vam všeč?


 


 


 


 

.

8 komentarjev:

  1. ptičke na 3. sliki so meni najlepše! zelo lepo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Jade :) ... tudi meni sta te dva nekako najbolj ljuba :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ja super vzorček in luštne barve. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh in sploh uspele! Daje videz keramike! Nadvse všeč!

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštne ptičke! Všeč mi je način, kako si jih poslikala in dekor zraven=)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojca, Sabina in Neja hvala :) Je pa to zelo preprost postopek, samo dolgotrajen :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Oh, čisto po naključju sem našla tvoj blog and I love it :) Te že spremljam:) super ideje :)Tale broška je pa prav luštna:)

    OdgovoriIzbriši