nedelja, 19. avgust 2012

nogice

Suzi se 100% pripravlja na Artish,
ki bo v soboto 25.8. od 9h-20h v Ljubljani.

In ker vedno rada ustvarjam kaj novega... sem ročno poslikala nekaj bombažnih vrečk in danes za pokušino objavljam eno, ki sem ji dala ime ˝nogice˝.

 
.


8 komentarjev:

  1. Hehe kako luštno si jo poimenovala in res krasno izgleda. LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je...upam, da mi bo tokrat uspelo pridet na Artish in mogoče bodo šle te nogice z mano domov... :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako simpatične so te nogice :) Tokrat si bom pa tudi jaz ogledala artish :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Me veseli, da so vam všeč :) Bom morala kar malo več vrečk z nogicam ustvarit :) Jupi dupi duuuu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nogiece so obvezen deč letošnje jesenske garderobe!

    OdgovoriIzbriši