četrtek, 9. avgust 2012

give-me-away


Verižica ♥ knjigica išče novo lastnico :)

V žrebanju za knjižico sodelujete, če se do
ponedeljka 13.8. (zvečer) 

na blogu pofočkate v komentarju in napišete naslov vaše najljubše knjige

ali

na fb strani všečkate in delite fotko in ravno tako v komentar napišite naslov vaše najljubše knjige.

 

Srečnooo :)



.

18 komentarjev:

  1. oo, kok lepo!!
    hm, še vedno mi ostaja v spominu knjiga Parfum, ki sem jo že brala pred časom.. in pa K**c glega (:

    OdgovoriIzbriši
  2. Knjige, knjige, veliko jih, najljubša Ljubezen v času kolere od Marqueza.

    OdgovoriIzbriši
  3. uau tole je pa lepa priložnost ... ammmm, joj knjig je pa polno ... Huxley - Krasni novi svet. LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Knjige, ki jih berem, se ne dajo primerjati s stvaritvijo izpod tvojih rok. Ne glede na to, da ne maram ZF, sem dobesedno požrla pred časom zelo popularno sago o vampirjih (štiri knjige). Fajn branje, ki pa ni hud literarni presežek. To me ne moti. Knjige berem za sporstitev.

    OdgovoriIzbriši
  5. Fočkam se :)
    Moja najljubša knjiga ni le ena, ampak vse knjige o Harry Potter-ju :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Marjetka Jeršek - Akvamarinski prehod.
    In seveda klasika, branje za kjerkoli in kadarkoli - Mali princ :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Težko bi izbrala samo eno najljubšo, trenutno so mi všeč Služkinje.
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj, veliko jih je. Močan vtis na me je naredila knjiga z naslovom Voda za slone, stalnica, ki jo večkrat vzamem v roke pa je Leto dni v Provansi.

    OdgovoriIzbriši
  9. To pa ni težka naloga. :) Pika Nogavička.

    OdgovoriIzbriši
  10. Uhh, najljubša knjiga? Ponavadi tista, ki jo primem v roke in preberem v šusu. Ker jih uporabljam za sprostitev, jih tudi dovolj hitro pozabim, da jih lahko kasneje še enkrat berem :)
    Zadnje čase prebiram bolj ustvarjalne knjige ali pa knjige na temo osebne rasti. Npr. Brene Brown The Gifts of Imperfection.

    OdgovoriIzbriši
  11. moja najlubša je The Catcher in the rye, J.D. Salinger) lepa verižica!

    OdgovoriIzbriši
  12. Super kjut verižica. Vedno znova presenetiš z izvirnostjo. Super :-)

    Kar se knjig tiče, je pa pri meni tako, v določeni situaciji mi najbolj "sede" ena, v drugi pa druga knjiga.

    Tiste, ki so mi ostale in jih imam tudi v domači zbirki, pa so npr. Izgubljena vrtnica (Serdar Ozkan), Most prek večnosti in Eno (Richard Bach). Zadnje čase se več poglabljam tudi v zdravilna zelišča, tko da je mesto na knjižni polički našla tudi Domača lekarna Patra Simona Ašiča.

    OdgovoriIzbriši
  13. Brina Svit; Con brio in Odveč srce. Pa pesniška zbirka Jana Cvitkoviča Lačna žival.

    Eno poletje izpolnjenih knjižnih sanj in sanjavih popotovanj ti voščim! :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Lepotica s pomarančami. Priporočam. S tole verižico sem se zopet spomnila nanjo in jo vzela s knjižne police. ;-)

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovita in zanimiva verižica!
    Knjige pa... vsaka,ki pušča sled. Težka je tale...
    Če začnem z Malim princem tudi jaz in do jutra naštevam ostale:)

    OdgovoriIzbriši
  16. Feri Lainšček: Ne bodi kot drugi. Za knjigo pa se težko odločim... :) To zbirko pa zelo priporočam.

    Drugče pa, zelo lep izdelek. :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Krasna verižica, prava za knjigoljube. Joj, knjig je veliko, ki so mi všeč. Ko sem videla v gornjem komentarju Lainšček sem se spomnila na njegove Mislice - zelo lepe pravljice.
    Lp, Irena N.

    OdgovoriIzbriši