sobota, 21. april 2012

Suzi & Artish



Joj, čudovit dan in bilo je fenomenalnoooooo :) 
 Pa še eno veliko presenečenje zame :)
Več o tem pa jutri :)






100% Suzi = 100% Happy



.

6 komentarjev:

  1. Oh jaz pa vse zamudila ;( upam, da drugič prej pošnofam okol ... sigurno ste se mel fino in tvoja stojnica zgleda odlično. LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Suzi, te pocukam naslednjič! Ko sem šla mimo tvoje čudovite stojnice,si se potepala,potem prejela klic in sem žal morala oddrveti s svetlobno hitrostjo...
    Je pa bilo vse skupaj zelo luštno! In tako težko se je odločit,kaj vse ne bi imel:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, škoda ker sta zamudili, bilo je res noro dobro....toliko lepih stvari in dobrih ljudi....jaz sem bila prvič in sem bila kar zadeta od vsega lepega :) Bom pa najverjetneje (če bom izbrana) sodelovala tudi na majskem Artishu, ki bo na prostem (Gornji trg v Ljubljani) :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno! To bom hitreje našla kot Šiško:)
    p.s. A to je kakšen poseben izbor? Ti boš že izpolnila kriterije!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si imela!
    Vsekakor pridem na majski zmenek.

    OdgovoriIzbriši
  6. Sabibna, vedno se jih prijavi več kot je miz, tako da je potem selekcija :)
    Matilda...komaj čakam, da se vidiva :)

    OdgovoriIzbriši