torek, 5. april 2011

cigančica


* * *


* * *


* * *


* * *

...moja cigančica je drobna ptičica zanjo ljubezen pretesna kletka je...

Patetico

6 komentarjev:

  1. Z razigranimi, za moj okus malce kulinarično začinjenimi motivi (miza, tehtnica...), nehote ciljaš na »mojo« kuh'na-jediln'co, ti ti Suzi :-)

    Kako velike so te tvoje mojstrovinice (kot. npr punčka »kafetarca«)?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ha, ha, ha....pomoje me na kuhinjo vleče, ker moj Klemen tako dobro kuha :)
    Tele zadnje so večje 25.4 x 17.8cm :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je tale cigančica! Spet veliko barve.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala Hrandica...bolj sije sonce bolj so močne moje barve ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Res so mi všeč tvoje risbe. Vedno polne energija a tudi nekega miru. Lepo jih je pogledati spet in spet.

    OdgovoriIzbriši
  6. Maja...si pa zadela v polno... :)

    OdgovoriIzbriši