sreda, 20. april 2011

Angelca & Marjetice

 ♥


 


Na tako lep dan moja Angelca  poležava  med marjeticami ...   k njej pa se stiskata dva srčna kužka :)

4 komentarji:

  1. Tale AnĐelina je zagotovo rojena pod srečno zvezdo, ko ji družbo delata in nanjo pazita kar 2 srčkasta kužka :-)

    Suzi, spet si igrivo razpoložena, pravokotni format te utesnjuje :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joooj, jaz bi tudi, tamle z Angelco med marjetkami uživala :) Super barvit motiv je, prav luštno jo je videt na tej podlagi.

    OdgovoriIzbriši
  3. :) jap, tale Angelca se ima prav fajn...izrezala sem jo pa zato, ker sem zafrknila slikico, pa mi je bilo žal, da bi vse skupaj romalo v koš:) Je že v nastajanju nova ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne bi rabila povedat, da je šlo kaj narobe :-) jaz bi komot vrjela, da je Angelca s kužkoma točno takšna, kot si si v osnovi zamislila. Si pač poštena in iskrena :-) In zato še bolj mi ljuba ♥

    Ampak tale slikica bi na "pravi" podlagi definitivno super izpadla!

    OdgovoriIzbriši