torek, 8. maj 2012

...kako lepo :)


Kako zelooo lepoooo, ko te nekega lepega dne na mailu pričakajo fotografije izdelkov, ki jih je pri meni naročila
super duper punca Urška ...verjetno vsem bolj poznana kot












Urška...100% Hvala :)



.






 

5 komentarjev:

  1. Lahko si ponosna. Izdelki izgledajo čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  2. Urška je res zlata punca in ful lepo se mi zdi, da ti je poslala slikce. A ni fino, ko nastaja ena taka luštna krafterska skupnost.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hrandica...zelo sem vesela+ponosna, ko vidim, da so moji izdelki nekomu v veselje...pa naj mu krasijo stanovanje ali pa obleko...

    Studio 13...ja res je, Urška je punca 1A :) Tudi meni je ta naš umetniški svet zelo blizu in v veliko nepopisno veselje :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau čestitke in vse res zgleda mega lepo. LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelooo dobra povratna informacija:)
    Res prikupno!

    OdgovoriIzbriši