ponedeljek, 13. februar 2012

Pustna maska

Pustna maska, kot sem si jo zamislila jaz...zelo roza in zelo bleščeča :)
Poleg tega, da jo je precej enostavno narediti je tudi cenovno zelo ugodna. Potrebujete:

* osnovo za masko
* bleščice
* lepilo ki postane prozorno (jaz sem uporabila decopatch lepilo)
* šopek rožic
* dekorativno prosojno blago
* pattex lesno lepilo

Vse sestavine dobite v Prometej Centru.


Masko premažete z decopatch lepilom in nanjo posujete bleščice.  Ko se posuši masko narahlo stresete, da odpadejo vse odvečne bleščice in jo nato prelakirate s prozornim akrilnim sprejem ali pa jo ponovno premažemo z lepilom.
Šopku rožic odrežete cvetove in jih po želji okrasite z dekorativno prosojno tkanino, iz katere sem izrezala krogce različnih velikosti. Zunanji rob sem pogrela nad svečo, da se je nekoliko zavihal. Rožice sem pritrdila s pattex lesnim lepilom.

( nisem ravno vešča v pisanju navodil, kako se kakšna stvar lahko naredi :) upam, da ste me vsaj približno razumele )

*

Prepustite se domišljiji :)

.

3 komentarji: