nedelja, 24. julij 2011

solnce


     ♥       ♥         ♥                        ♥                                      

 
                     
...mmmm, tole noro dobro čokolado sem dobila od moje prisrčne Matilde :) 
˝ Hvala Matilda ˝

Prvič sem jedla temno čokolado s solnim cvetom in moram priznati,
da mi je zelo, zelo okusna...njami...
Upam, da mi bo uspelo kakšen košček prihraniti za prijateljico Mašo ;), ki obožuje dobre in izvirne čokolade...






     ♥       ♥         ♥                        ♥                                
      
And above all... Think Chocolate!

     ♥       ♥         ♥                        ♥                                    


.  

2 komentarja:

  1. Hihi, sem upala, da ti bo všeč:)
    Le barva je očitno posledica peklenskega poletja:I

    OdgovoriIzbriši
  2. :) ...ni panike...okus je res fenomenalno zanimiv :) Srček si!

    OdgovoriIzbriši