četrtek, 19. maj 2011

♥ 100% Suzi ogledalca ♥


Danes je pa krasen dan...prejela sem ogledalca na katerih so natisnjene moje slikice.
Res so čudovito simpatična :) ..., da boste občudovale obe strani 


Na voljo... za 6€

Kontakt:
e-mail: suzana.slebir@gmail.com































5 komentarjev:

  1. Hvala Creatissimo...sem komaj čakala, da jih dobim...in so š lepši, kot pa sem pričakovala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zrcalce, zrcalce v roki, povej, katera najlepša v deželi je tej?

    Hmmmmm, hja, v mojem primeru bi bil odgovor: »Najlepša je tista na hrbtni ploskvici ogledalca, definitivno!«

    :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. lepo .. danes sem te 'odkrila' v Iki.
    cez par dni ima mlajsa sestrica (prav tako sUZI) rojstni dan in rada bi ji podarila kaj 100% suzi. kje, razen v Iki, lahko se najdem izdelke. hvala. )

    OdgovoriIzbriši