četrtek, 3. november 2011

ptičja čajanka

* * * * *

Mojo pisano ptico sem v teh mrzlih dnevih oblekla v babičin puloverček...ona pa mi je iz prijaznosti pripravila prav posebno čajanko...čeprav so se mrzli dnevi šele dobro začeli...midve že kličeva pomlad :)

* * * * *


* * * * *


* * * * *

*

6 komentarjev:

  1. Joj, so pa res cart te tvoji ptički- v papirnati in 3d obliki. Všečni zeeelo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo luštno!!!! Pri tebi se vse barve, tudi take, kakršne sama ne bi dala skup', tako ujemajo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hrandica hvala....me veseli,da so ti všeč :)

    Sabina...jap s temi barvami imam prav srečo...pa se nikoli nisem imela za osebo,ki bi znala kombinirati barve :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mmmmm...kako diši. Tale krasen ptiček je najverjetneje skuhal tisti white tea, katerega embalaža ti je bila tako všeč. :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. bejba, tele tvoj ptiček je pravi frajer...puloveček:D Absolutno se moraš lotit tudi živalc!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Klara..ha ha ha...jap točno tega mi je pripravil :)

    Matilda....živalice v babičinem puloverčki že nastajajo :)))

    OdgovoriIzbriši